Kilometre Taşları
Hepsiburada kuruldu. Satış yapılan ilk kategori bilgisayar oldu.
Anne-Bebek-Çocuk, Ev Elektroniği, Mutfak Malzemeleri, Müzik Ürünleri, Ofis Kırtasiye, Spor Malzemeleri ve Telefon kategorileri eklendi.
Çiçek Malzemeleri, Hediyelik Eşya, Kitap, Oto Aksesuar, Saat & Gözlük & Aksesuar, Sağlık ve Güzellik kategorilerinden ürünler satışa sunuldu.
Temel tüketim gıda kategorisi eklendi.
1 milyonuncu sipariş teslim edildi.
Deloitte Teknoloji Fast 50 Araştırması’na göre Hepsiburada, “En Hızlı Büyüyen E-Ticaret Sitesi” oldu.
Hepsiburada’nın ilk mobil uygulaması hayata geçirildi.
Tek tıkla güvenli alışveriş yapma imkanı tüm Hepsiburada kullanıcılarına sunuldu.
Lovemark Ödülleri’nde üst üste üç yıl “Türkiye’nin En Sevilen E-Ticaret Markası” seçildi.
Superbrand Türkiye’nin yaptığı Süper Markalar Ödülleri’nde “Yılın Süper Markası” seçildi.
Turkishtime Dergisi’nin araştırmasında, Türkiye’nin En Beğenilen Online Alışveriş Siteleri Ödülleri’nde 26 kategoride 20 ödül aldı.
İşletmelere ücretsiz mağaza açma ve ürünlerini satma imkanı sunan Pazaryeri iş modeli tanıtıldı
Internet Retailler Europe 500 Araştırması’nda, “Doğu Avrupa’nın 1 numaralı E-ticaret Sitesi” seçildi.
Hepsipay, Hepsiburada’nın %100 iştiraki olarak kuruldu.
The One Awards’ta “E-Ticaret Sektöründe Yılın En Başarılı Markası” seçildi.
Altın Örümcek Web Ödülleri’nde, “Mobil Alışveriş Uygulaması Alanında Halkın Favorisi” seçildi.
Taşımacılığa inovatif bir yaklaşım getiren HepsiJET hizmet vermeye başladı.
Türkiye’de “Anında Alışveriş Kredisi” veren ilk e-ticaret markası oldu.
Hepsiburada Ar-Ge Merkezi kuruldu.
Kadın istihdamını ve kadınların ekonomide güç kazanmalarını destekleyen Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü Programı başlatıldı.
Webrazzi Ödülleri’nde “Yılın E-ticaret Sitesi” seçildi.
Hepsimat (eski adıyla Kargom Burada) hayata geçti.
Hepsiburada, “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın yarıştığı A.L.F.A. Awards’ta e-ticaret kategorisinde birincilik ödülü aldı.
Webrazzi Ödülleri’nde üst üste iki yıl “Yılın E-ticaret Sitesi” seçildi.
“Çoklu Kredi Kartı” ile ödeme özelliği devreye alındı.
Hepsiglobal ile e-ihracat başladı.
Türkiye’de Apple’ın tek resmi e-ticaret satış noktası oldu.
“Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü Programı”, İngiltere’nin kurumsal iletişim alanındaki prestijli dergisi Communicate Magazine tarafından “En İyi Uygulama” kategorisinde Altın Ödüle layık görüldü.
Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) iş birliğiyle hazırlanan “Perakende Dayanışma Paketi” ile tekstil perakendecilerine ticari, pazarlama, lojistik ve ihracat desteği verdi.
Pandemi döneminde İçişleri Bakanlığı ve Valilik ile Hepsiburada müşterilerinin de destekleriyle, Ramazan Dayanışma Seferberliği başlatıldı.
“Biz Bize Yeteriz Türkiyem” dayanışmasıyla, sağlık çalışanları için Sağlık Bakanlığı’na 500’er bin adet cerrahi maske ve muayene eldiveni bağışlandı.
Hepsimat projesi kapsamında, birçok markanın yanı sıra 300’ün üzerinde esnaf dükkanıyla iş birliği gerçekleştirdi.
Tech Brand Turkey 2020 yarışmasında, “En Teknolojik Online Alışveriş Markası” seçildi.
B2B Excellence Awards’ta “En Başarılı E-Ticaret Platformu” ödülünü aldı.
Think with Google tarafından Youtube Ads Leaderboard Türkiye 2020’de Hepsiburada’nın “Efsaneler Kulübü ile Efsane Başlasın” reklamı da yer aldı.
NASDAQ Borsası’nda halka açılan ilk ve tek Türk şirketi oldu.
Coğrafi işaretli ürünleri Türkiye’nin dört bir köşesindeki tüketicilere ulaştırmayı amaçlayan HepsiTürkiye’den Yöresel Ürünler Programı başlatıldı.
HepsiJET hizmet ağı, Türkiye’nin 81 iline ulaştı.
“Mavi Elma Ödülleri”nde “Yılın E-Ticaret Sitesi” seçildi.
Turkey CX Awards 2021’de “Randevulu Kolay İade” hizmeti ve “Uçtan Uca Müşteri Deneyimi Stratejisi” ile 3 altın ödülün yanı sıra, törenin büyük ödülü olan “Overall Winner” ödülünü almaya hak kazandı.
Hepsiburada, International Business Awards’da “Randevulu Kolay İade” projesi ile Best User Experience kategorisinde Gold Stevie ödülünü kazandı.
Youth Awards kapsamında, “Gençler Tarafından En Çok Çalışılmak İstenen İnternet Şirketi” kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu.
Türkiye’nin TCMB lisanslı ilk platform cüzdanı Hepsipay Cüzdanım hizmet vermeye başladı.
Hepsilojistik işletmelere e-ticaret platformlarındaki satışlarında paketleme, kargo, faturalandırma, teslimat ve iade gibi tüm operasyonel süreçlerinde hizmet vermeye başladı.
Hepsipay 'Şimdi Al Sonra Öde' özelliğini başlattı.
The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde E-Ticaret Sitesi kategorisinde “Yılın En İtibarlı Markası” seçildi.
Dünyanın en büyük kurumsal sürdürülebilirlik inisiyatifi ve gönüllü liderlik platformu Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’ne imza atıldı.
Birleşmiş Milletler Kadının Güçlenmesi Prensipleri’ne imza attı.
TÜBİTAK-BİLGEM Yapay Zeka Enstitüsü’nün ilk “E-Ticaret Yetkinlik Merkezi” Hepsiburada’nın desteğiyle kuruldu.
HepsiTürkiye’den programı kapsamında, coğrafi işaretli ürünlerin tanıtımı için Türk Patent ve Marka Kurumu ile iş birliği yapıldı.
“E-ticaret NPS (Net Promoter Score/Tavsiye Etme Skoru) Araştırması”na göre, Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası oldu.
Hepsiburada, Türkiye’nin dört bir yanındaki çocuklara binlerce kitap ve oyuncak armağan edeceği “Bir Gülüş Yeter” projesini başlattı.
Türkiye’de geliştirilen ve hayata geçirilen ilk üyelik bazlı sadakat programı Hepsiburada Premium tanıtıldı.
HepsiJET mühendislerinin geliştirdiği teslimat süreçlerini kısaltan, “Çok Araçlı Rota Optimizasyonu” TÜRKPATENT tarafından tescillendi.
Sanatseverleri çağdaş sanatla buluşturan SanatBurada, genç sanatçıların yeni eserlerinden oluşan ilk özel şeçkisiyle açıldı.
Türkiye’de 6 Şubat 2023 ve sonrasında gerçekleşen depremlerden etkilenen 11 ilde sürdürülebilir, kalıcı refahın sağlanmasını desteklemek için “Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü” programını hayata geçirdi.
Hepsiburada’nın hızlı, güvenli ve kolay ödeme imkânı sağlayan “alışveriş arkadaşı!” Hepsipay, 10 milyon kullanıcıya ulaştı.
Türkiye’de sürdürülebilirlik raporunu yayımlayan ilk e-ticaret platformu oldu.
Hepsipay, ön ödemeli kartları için dijital ödemeler alanında dünya lideri olan Visa ile yaptığı beş yıllık anlaşma sayesinde, Hepsipay kartları dünya çapında alışverişlerde kullanılmaya başlandı.
Hollanda’da Hepsiburada Global B.V. ticari adı altında tamamen kendisine ait bir yan kuruluş kurdu.
“E-Ticaret NPS (Net Tavsiye Skoru) Araştırması”na göre, üst üste ikinci yıl Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası oldu.
Hepsiburada ve Yapı Kredi Bankası, Hepsiburada Premium Worldcard'ı sundu.
HepsiJET, sürdürülebilir teslimat hizmetlerini geliştiren elektrikli araç filosu tanıttı.
Hepsiburada Premium üyelerine bir avantaj olarak BluTV abonelikleri sunmak için Warner Bros. Discovery ile ortaklık kurdu.
Customer Experience Magazine tarafından düzenlenen Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde beş ödüle layık görüldü.
Türkiye'nin ilk ülke çapındaki cep telefonu yenileme programı olan "Cep Telefonunuzu Kapınızda Yenileyin"i başlattı.
Hepsiburada Premium programı 3 milyon üyeyi aştı.
Hepsipay ile "Cüzdansız" bir hayat başladı.Hepsipay’in dijital cüzdanı 17 milyon kullanıcıya ulaştı; fiziksel karta ihtiyaç duymadan kampanya ve taksit avantajları sunmaya başladı.
T.C. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ile "Türkiye'nin Girişimci Kadınları" Projesi için iş birliği protokolü imzaladı.
Hepsiburada’nın çoğunluk hissesinin Kaspi.kz’ye devri tamamlandı, Hepsiburada’nın yeni Yönetim Kurulu Başkanı Mikheil Lomtadze oldu.